20. 8. 2013.

Kada neko želi od srca da vas obraduje

Pre nekoliko dana sam na moju Facebook stranicu postavila sliku prelepe kutije u kojoj se krije poklon koji sam dobila od Alexandar cosmetics



Ne možete ni da zamislite koliko su me obradovali ovim lepim gestom. Ovim putem želim jos jednom da im se zahvalim. Ulepšali ste mi dan!
Jako sam srećna što im se dopada moj blog a nadam se i da ćete moje postove o China Glaze lakovima moći da vidjate na Facebook stranici China Glaze Serbia . Cela prethodna nedelja mi je bila fenomenalna i čini mi se možda i najbolja ovog leta. Mislim da je krajnje vreme da vam pokažem sadržaj poklona. :)


Priznajem da sam odmah raspakovala poklon i skakala od uzbudjenja kako sam vadila jedan po jedan lak. Pomislila sam da bih možda trebala prvo da slikam ali ko će da čeka... Kao što vidite dobila sam gomilu China Glaze i Seche Vite lakova čiji je zvanični uvoznik za Srbiju Alexandar cosmetics. Pored lakova tu su i testeri mog najdražeg Macadamia ulja za kosu, takodje Amika ulja i pakovanje i Freelimix Keratin smooting gel-a. Pored svega toga dobila sam i prave školjke (znate da su deo dekoracije China Glaze Sunsational kolekcije) i bombone.



Potrudili su se da odaberu boje koje su baš po mom ukusu. Mnogo sam želela Sun of a peach i Flock together i njima sam se priznajem najviše i obradovala. Jedva čekam da isprobam i Seche Vite lakove koje do sad nisam imala priliku da probam.
Nadam se da vam se dopada moj poklon.

Koji bi ste lak voleli prvo da vam predstavim?

PozZz

Marry

46 коментара :

  1. Opa, divno. Čestitam na saradnji.
    Hajde prvo predstavi Versatile.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :* Versatile je predivan. Bas mi je takva nijansa falila. ;)

      Избриши
  2. Анониман20. 8. 2013. 21:31:00

    Vauuu! Predivan poklon! Bas su ti lepe lakice poslali.. <3
    Bravo za saradnju! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast, izuzetno mi je drago, smatram da si zasluzila. Zeljno iscekujem recenzije :)!Glasam za SLIH :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20. 8. 2013. 21:33:00

    Auuuuuuuu kakav poklon!!! Svaka cast :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divan poklon :-)
    I cestitam za saradnju, zasluzeno je.
    Blago vama za taj Alexandar, ja bih tako voljela da kod nas ima negdje kupiti CG lakova. I uopste tako svasta nesto kozmeticko na jednom mjestu. Al nema mi druge nego praviti neki spisak, pa da mi neko kupi i posalje, ne bih li se i ja konacno docepala nekog njihovog divnog lakica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Nemoguce da nema kod vas gde da se kupe CG lakovi! O.o Moracemo ti organizovati nabavku. ;)

      Избриши
  7. Aaaaaaaaaaaaa fantasticno draga! Bas lep gest! Toliko su divni, da iskreno ne bih znala koji da odaberem da vidim prvi... :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicni pokloni i divna dekoracija. Bas mi je drago :*

    ОдговориИзбриши
  9. Aaa, prelijepo! Ovaj tamno zeleni Seche mi izgleda baš zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  10. Bas lepo od njih. Divne lakove si dobila. Prvo namazi ovaj kajsijasti CG :) bas sam pre neki dan isla do njih po Nyx i namucila se da izaberem, a pored stoje lakovi i mame me.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Vec sam mazala. Bice post uskoro. Ne mogu sve da postignem ovih dana. ;) Ja sam na mukama uvek pred Nyx standom. :D

      Избриши
  11. Uuuu...fenomenalno Marry ;) Cestitam ti, od srca za saradnju ;) :*

    Radujem se podjednako recenzijama svih lakova, zaista su divni :) Nego, meni su za oko zapali Amika preparati za negu kose ;) Gledala sam pre neki dan na sajtu, imaju jako zanimljive stvari ;) Jako me mami da probam ;) Nadam se da ce i o njima biti reci u nekom od narednih postova ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga! :*
      Vec sam nekoliko puta koristila Amika ulje i mogu ti reci da je odlicno. Ostao mi je jos jedan tester pa cu ti ga dati. ;)

      Избриши
  12. Bravo za saradnju :)
    Maži koji hoćeš, svi su prelepi :D

    ОдговориИзбриши
  13. Divno! :D Glasam za May be modest i Randezvous :)
    A nadam se da će u međuvremenu biti recenzija Zoya Liberty, videla sam na forumu da je imaš :)

    ОдговориИзбриши
  14. meni je današnji dan bio naprosto savršen. prvo mi dođu kistovi sa e-baya, onda suho cvijeće za nail art sa bornpretty storea, stigne mi ogromni gr paket od 17 lakova i još mi avon ponudi saradnju, i izađem sa prijateljicom koja je došla iz BG-a i donijela mi Aura tigrasti bronzer koji sam dugo željela - tako mi je predivan dan i sretna sam i lijepo mi je :DD drago mi je da je i tebi danas stigao ovako divan paketić i da si sretna <3
    jako mi je žao što i mi nemamo alexandar, imamo uvoznika za CG ali nemamo prodavnicu i kod nas se po salonima CG predstavljaju kao neki wow profesionalni lakovi i prodaju ih po 7-8 eura što je stvarno pretjerano. ja sam na sajmu ljepote kupila flip flop fantasy za 3e i to je bilo nekad krajem maja čini mi se, i već sam ga potrošila malo više od pola, toliko ga volim hihihi.
    ja bih prvo da vidim son of a peach, i ja ga jako želim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! <3
      Meni je takav bio utorak prosle nedelje. Prvo mi je stigao paket soka od aronije koji sad odavno zelela da narucim pa mi je onda stigao poklon od Aleksandra, zatim kreditna kartica. :D Otvaram mejl kad ono Aura nudi saradnju. :) Prosle nedelje je u Beogradu odrzan Beer fest pa sam u nedelju bila na koncertu Boney M posle 15 godina. :)Zaista fenomenalna nedelja!

      Избриши
  15. Jao, jaoooo koliko ljepotaaaaa :) uživaj u stvarčicama!

    ОдговориИзбриши
  16. Divan poklon :) Divno od Alexandra :) Bravo :) Uzivaj i jedva cekam recenzije :)

    ОдговориИзбриши
  17. predivno, bravo za suradnju :) mene Seche Vite lakovi jako zanimaju :)

    ОдговориИзбриши
  18. Divan poklon, svaka im čast! Boljeg ambasadora za lakove nisu mogli da nađu :)

    ОдговориИзбриши
  19. Bravo za saradnju, ne sumnjam da ćeš sve lakove divno predstaviti :)

    ОдговориИзбриши
  20. Woohooo!!! Pa koga ovakav paket ne bi obradovao?

    ОдговориИзбриши
  21. Bas su divni :) Znali su koga da odaberu da predstavi lakice :) Jedva cekam recenzije :*

    ОдговориИзбриши
  22. Najbolji su, obozavam ih! Sad su me jos vise kupili ovim gestom :****
    Divni pokloncici, skroz u tvom fazonu! <33333333333333

    ОдговориИзбриши