15. 8. 2013.

Zoya Josie

Moram priznati da me je ovo simpatično ime laka podsetilo na crtani film koji sam kao klinka gledala na Cartoon network- u i Boomerang - u - Josie and the Pussycats . Odmah sam počela da pevušim -
"Josie and the Pussycats! Long tails and ears for hats!"... 





Zoya Josie pripada letnjoj kolekciji Stunning & Irresistible Summer 2013 koja se sastoji iz 6 letjih boja. 


*slika je preuzeta sa www.zoya.com

Pokušavala sam da opišem ovu vrstu zelene boje bezuspešno pa sam bacila pogled na Zojin sajt i tamo piše da je ovo trava zelena krema. Verovatno negde i postoji trava u ovoj nijansi zelene. ;)
Kao i Zoya Kara ova krema ima fenomenalnu formulu koja lepo pokriva u dva sloja. Vrlo se lako maže. Suši se prosečnom brzinom i ima visok sjaj pa nije potrebno naneti nadlak. 
Mene ova nijansa podseća na Dior Waterlily iako nema sedef (bar kada su svočevi na internetu u pitanju pošto ga nisam videla uživo). 






* slikano u hladu

Josie me je inspirisala i za malo nail art-a. Pokšala sam prvo water marble ali izgleda da ta tehika nešto ne voli vrućinu a i lakovi nisu hteli da saradjuju u vodi. Na kraju sam uspela samo na jednom noktu da napavim pristojnu šaru i posle sam je malo doradila tačkicama. Pored Josie koristila sam i Tru i Julieanne. 








Sve fotografije su snimljene na suncu osim ako nije drugačije napomenuto. Na svim fotografijama Josie imam dva sloja laka bez nadlaka dok na ostalim fotografijama sa nail art-om imam sloj Seche Vite. 
Nadam se da vam se dopada kombinacija zelene i ljubičaste pošto je ja obožavam. 
Lakove iz ove kolekcije možete pronaći u Ultrasun-u koji se nalazi u Gandijevoj 99v na Novom Beogradu po ceni od 560 rsd.

* Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od zvaničnog uvoznika Zoya lakova za Srbiju - Ultrasun i to nije uticalo na moje objektivno mišljenje o njemu.


PozZz

Marry

34 коментара :

  1. Odlično izgleda. Boja me podseća malo na Hipster Zombie, ali je Zoya ipak lepša.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Boja mi se toliko dopada da nemam reci. I Hipster je odlican. ;)

      Избриши
  2. prelepi,uskoro i ja nabavljam moj prvi Zoya lak :))

    ОдговориИзбриши
  3. Treba mi neki zeleni, sve ih gledam, a nikako da kupim neki. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Baš lepa nijansa zelene! I mene je ime odmah asociralo na taj crtani, Bože skoro pa sam ga i zaboravila :D

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa zelena nijansa ;) Ali mi je ioak drazi ljubicasti :) Fenomenalna boja <3

    Obozavam kombinaciju zelene i ljubicaste ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! :* Tru je san snova. Ponecu ga jednom da ga vidis i uzivo. Zaljubices se 100% .

      Избриши
  6. Maki,prelepo,za svaku pohvalu!

    ОдговориИзбриши
  7. Iako nisam neki fan zelene boje, ovaj lakić mi se sviđa. Baš je lijepa boja.

    ОдговориИзбриши
  8. Predivna boja i super izgleda u kombinaciji sa ovim ljubičastim :)

    ОдговориИзбриши
  9. Tole je en krasen lak in manikura ti je tudi zelo lepo uspela. :)

    ОдговориИзбриши
  10. A ja priznajem da još nisam probala niti jedan Zoyin lak.... Znam, mea culpa...

    ОдговориИзбриши
  11. Ma nema laka koji na tvojim noktima nije lep :)

    ОдговориИзбриши
  12. Prelepo ti stoji u kombinaciji sa Tru koji me jako podseca na OPI Dutch 'Ya Just Love OPI

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман16. 8. 2013. 15:38:00

    Nice color! Loive the mani you did with it :)

    ОдговориИзбриши
  14. Mnogo je lep. Ali True je mnogo lepsi :) Ili je to zato sto ja najvise volim ljubicaste <3

    ОдговориИзбриши
  15. у Вас красивый блог и отличные маникюры!
    с удовольствием присоединилась)
    заходите в гости http://alenabliss.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  16. Ja cu do kraja zivota tvrditi da su tebi svi nokti isti, istog oblika, sve isto. Kad moram kao neka klinka, ali BRATE MILI. Jako su lepi i lepo ti stoji boja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuunooo! :* Hehehe. A ja cu dalje tvrditi da nisu ali se trudim da se ne vidi. ;)

      Избриши