18. 10. 2013.

Alcatraz under the snow

Znate li za onaj osećaj kada bi najradije isprobale sve nove lakove od jednom? Pored toliko noviteta u poslednje vreme jednostavno ne mogu da se odlučim koji bih pre mazala.
Nosila sam nekoliko dana Opi Alcatraz...rocks pa sam ga malo začinila snegom. 


Palo mi je na pamet da bi se China Glaze There's snow one like you jako lepo uklopio sa Alkatrazom i mislim da nisam pogrešila. Ispao je jako lep gradient i sad mi je još više drago što sam ga kupila jer će biti fantastičan za snežne manikire. 
Preko baze sam mazala Opi Alcatraz...rocks u dva sloja a posle tri dana sam sundjerom nanela po malo od oba laka. Iiii voila! 





Kako vam se čini? Da li bi ste nosili ovakav manikir na noktima?
P.S. Pisaću vam o oba laka posebno kad stignem lepo da ih uslikam ovih dana. ;) 

44 коментара :

  1. Predivno je ispalo. Sad ja ne mogu da docekam da dodje moj lak :D A sad zelim i Alcatraz :/ :D Ali cu se smiritiii.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Dobro je da si ga narucila. Mislim da ce on ipak biti hit ove zime. :)

      Избриши
  2. Manikir je predivan, a ja i dalje cekam taj snegic samostalno da vidim na noktima <3

    ОдговориИзбриши
  3. Brrrrr, je l' to dosla zima? :D Super kombinacija :))

    ОдговориИзбриши
  4. Beli ima krupne šljoke? Sada mi deluje mnogo zanimljivije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha. Nisi primetila jer te nije mnogo zanimao lak al naziru se diskretno u bocici. ;)

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hvala! Evo obecavam da cu ga vec sutra skinuti da ne bih prizvala sneg. :D

      Избриши
  6. Одговори
    1. Hvala! I ja sam se odusevila kada sam videla koliko je dobra kombinacija. :)

      Избриши
  7. Prelepo izgleda:) Super si ih iskombinovala.

    ОдговориИзбриши
  8. Jao snegiccccccccc! Divnooooooooooo, tako mi je drago da ga i ja imam :D

    Super Marryska! <3

    Ako stigne crna tekstura ugasili smo ga :P zamisli ombre :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooooo! Ja sam za crnog zaboravila al sad kad si me ti podsetila moram ga imati. :D
      Hvala draga! :*
      P.S. Bas mi je zao sto nisam znala da dolazis na Sajam. :(

      Избриши
    2. Luce bilo je haoticno skroz i nisam imala puno vremena :(
      Ali vidimo se jednom kad dodjem u BG :*

      Избриши
  9. Одговори
    1. Hvala Prase. :)
      Nadam se da magija nece nestati kad pocnem da skidam lak. :D

      Избриши
  10. Predivno, prava zimska kombinacija! <3

    ОдговориИзбриши
  11. very nice!!

    http://alenabliss.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  12. Jao divno, pogotovo za zimu <3 ja još nisam probala CG lakove, kriva sam...

    ОдговориИзбриши
  13. Maroooooooooooooooo,pa predivno je,odusevila sam se!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja! Nadam se da meni odusevljenje nece splasnuti jer treba da ga skidam danas. :D

      Избриши
  14. Vidim, da si ti že v zimskem obdobju. :) Izgleda pa prekrasno. :)

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман21. 10. 2013. 15:34:00

    Great combo, perfect for winter Holidays! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Wow, wonderful nail design. Great job.

    xoxo
    Sabrina

    ОдговориИзбриши