29. 10. 2013.

Aura Nail Beauty 208. Deep wine

Evo jedne vrlo ženstvene nijanse. Znam da je u poslednje vreme vrlo popularna kod devojaka i moram priznati da sam se vrlo prijatno iznenadila kako mi stoji.



Ovu nijansu bih opisala kao boju mesa plavičastog podtona - tamnija "mauve". Lepo ide uz topliji ten mada verujem da bi odlično stajao i osobama sa hladnijim tenom.
Za razliku od Red muse i Always red maže se u dva sloja i to mu uopšte nije mana jer se brzo suši. Veoma je kremast i prosto klizi preko noktiju.



Četkica mu je vrlo zgodna za rukovanje. Lak ne curi sa nje, ne kupi previše laka.  Slažem se u potpunosti sa Aurom da omogućava precizno, ravnomerno i brzo nanošenje.
Formula ovih lakova je hipoalergena - bez formaldehida, toluena i kamfora što je zaista sjajno! Uvek sam za to da treba birati lakove sa što manje štetnih sastojaka i drago mi je što Aura misli na nas.







Na svim fotografijama imam dva sloja laka i jedan sloj brzosušećeg nadlaka. Sve fotografije su snimljene na suncu i boja je veoma realna.
Aura lakove za nokte možete pronaći u Lili drogerijama i DM parfimerijama (takodje i u bolje snabdevnim parfimerijama). Cena lakova iz ove linije je oko 300 rsd za 10.5 ml.

* Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam na recenziju direktno od  proizvodjača Kozmetika Aura  i to nije uticalo na moje objektivno mišljenje o njemu.

Volite li ovakve nijanse?

PozZz

Marry


28 коментара :

  1. Odlican je lak! Svidja mi se boja, a kako sam skoro portosila svoj Barry M-ic u toj nijansi, bio bi red da obnovim. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29. 10. 2013. 12:18:00

    Odlicno ti stoji! Meni se pre nisu dopadale ovakve boje, ali vremenom sam ih polako prihvatila. Mislim da su vrlo zgodni, prihvatljivi su za skoro sve prilike, kad neces da ti bas drece nokti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam malo odbojnost prema "zenstvenim" bojama al polako pocinjem da ih prihvatam.
      Hvala puno! :)

      Избриши
  3. potpuno neočekivano sam oduševljena! odlično ti stoji!

    ОдговориИзбриши
  4. PRedivan lak, baš volim ovakve boje. Nokti su ti jako lijepi, sviđa mi se oblik :D

    ОдговориИзбриши
  5. Divan je i bas ti lepo stoji, volim Aurine lakove, pogotovo ovu kolekciju. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Marry...tako ti divno stoji ova nijansa uz ten <3 Tako zenstveno i nezno :*

    ОдговориИзбриши
  7. Skroz moj tip nijanse, nije previše upadljiva za posao, a nije ni previše neutralna i dosadna.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1. 11. 2013. 12:26:00

    This color looks so nice on you! <3

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман15. 2. 2014. 19:54:00

    Kako mi je neobicno da vidim kremu na tvojim noktima, divan je :)

    ОдговориИзбриши