15. 10. 2013.

Aura Nail Beauty 209. Red Muse

Sledeci Aurin lak iz linije Nail Beauty o kome ću vam pisati je takodje crvene boje. Nešto je tamniji od prethodnog Always Red koga možete videti OVDE.





Ovo je sredenje crvena nijansa. Prava klasika!
Nisam neki stručnjak za crvene nijanse pa vam neću mnogo opisivati boju. Slike ipak više govore od reči. Formula mu je kao i kod Always Red fantastična - prava krema. Veoma se brzo i lepo maže. Brzo se i suši što mu je takodje prednost.



Na sledećoj slici možete videti i poredjenje četkice lakova iz Nail Beauty linije sa četkicama drugih proizvodjača. Po obliku je najsličnija Opi četkici ali je malo manja što meni savršeno odgovara. Sečena je ravno i sasvim je dobre gustine.
Ovi lakovi ne sadrže formaldehid, toluen i kamfor (3 free) što im je još jedan veliki plus.


1 sloj laka




Sve slike su sinmljene na direktnom suncu. Na svim slikama imam dva sloja laka bez nadlaka osim ako nije drugačije napomenuto ispod slike.
Aura lakove za nokte možete pronaći u Lili drogerijama i DM parfimerijama (i u bolje snabdevnim parfimerijama). Cena lakova iz ove linije je oko 300 rsd za 10.5 ml.

* Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam na recenziju direktno od  proizvodjača Kozmetika Aura  i to nije uticalo na moje objektivno mišljenje o njemu.

PozZz

Marry



28 коментара :

  1. Zapravo,mislim da ti i te kako dobro stoji crveni lak!

    ОдговориИзбриши
  2. To je onaj što mi se dopao. Sviđa mi se kako ti stoji. Znam da nije tvoj fazon, ali odlično ti stoji i sugurna sam da bi našla način da ga obogatiš i približiš svom stilu. Kako li perca ili šljoke izgledaju preko njega?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha. Jao ne znam... Mozda eventualno za neki nail art. Verovatno bi one bele sljoke lepo izgledale preko njega. ;)

      Избриши
  3. Анониман15. 10. 2013. 15:17:00

    Ovaj crveni mi je jos lepsi.. :)
    Bas ti lepo stoji :)

    I slazem se da im je cetkica super.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako je lep. Aura me prijatno iznenađuje u poslednje vreme. Do skoro uopšte nisam bila zadovoljna njihovim proizvodima, ali mi se čini da su se mnogo poboljšali

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I Mene su prijatno iznenadili kvalitetom lakova. Po gotovo mi se dopadaju novi toperi.

      Избриши
  5. Ženo, ako te ikada upoznam prvo što ću uraditi je pogledati tvoje nokte, neverovatno lepo oblikovani i negovani u području zanoktica, uvek se zaljubim u tvoje fotografije! Lepa je boja, mada mi je prethodna crvena za mrvicu draža.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe. Dogovoreno. Hvala ti puno! :* I meni je prethodna malo lepsa. ;)

      Избриши
  6. Obozavam ove rozikaste crvene nijanse. Bas je lep, i lepo ti stoji. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Baš lepo izgleda bez nadlaka. Super boja, po mom ukusu :D

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман16. 10. 2013. 08:08:00

    It looks amazing on you! <3

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se, spada u manje upadljive crvene, ako je to uopšte moguće :)

    ОдговориИзбриши
  10. Jao, jao, jao kakva lepota! Zenska divno ti stoji ova boja! :) Bas cu baciti pogled na njega kad budem u prilici...

    ОдговориИзбриши
  11. Uh, bas je divan i mnogo ti lepo stoji. Volim Aurine lakove, pogotovo iz ove linije, odlican im je kvalitet, omiljeni mi je Ikona. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Moj omiljeni iz ove linije je On the edge. ;) Imam cak dva komada da se nadje. Bas ga nisam dugo mazala.

      Избриши
  12. love this colour!,Your blog is so nice and i really like your style!Id love if we both followed eachother?:)x

    http://vintageapparel.blogspot.ie/

    ОдговориИзбриши