22. 10. 2013.

China Glaze Flock together

Ovaj lak mi je privukao pažnju još kada sa videla najavu za kolekciju On the horizon (2013) . Znala sam da će mi se i uživo dopasti jer je kombinacija boja u njemu fenomenalna. Na moju veliku radost dobila sam ga na poklon od Alexandar cosmetics i još uvek ne mogu da verujem da su mi baš njega poslali.




Kolekcija ovih lakova osmišljena je tako da se oni nose samostalno a da su fantastični i za kombinovanje. Sastoje se od veoma sitnih igličastih šljokica raznih boja u bezbojnoj bazi.
Kada sam rešila da ga mažem odmah mi je na pamet pao China Glaze Aquadelic jer se po boji veoma slaže sa šljokicama i pored njega sve boje dolaze do izražaja. U pitanju su crna, limeta zelena i svetlo plava boja. Verujem da  bi lepo izgledao i preko bilo koje od te tri boje a imam i nameru da isprobam i te kombinacije.


Formula ovog laka dosta se razlikuje od šljokicastih topera. Dosta je gusta i nekako čini da četkica izgleda slepljeno i tanko. Identicnu formulu imaju i lakovi iz Glitz Bitz n' Pieces kolekcije. Bez obzira na to lak se veoma jednostavno nanosi. Ja sam mazala jedan deblji sloj pa je bilo potrebno četkicu umočiti dva puta. Nanosi se tapkanjem mnogo lakše nego mazanjem kao i većina šljokičavih topera. Dakle nanesete jedan sloj baznog laka u boji pa preko utapkajte perca i Voila!






O brzini sušenja za sad ne mogu ništa da kažem jer sam mazala deblji sloj laka preko polusuvog baznog laka. Na kraju sam dodala jedan sloj EssenceTop Sealer-a.
Mora da napomenem da su "perca" veoma sitna i ako se lepo rasporede po noktima neće štrčati i zapinjati.
Sve slike su snimljene na direktnom suncu. Na svim slikama imam jedan sloj Aquadelic-a, zatim jedan sloj Flock together i jedan sloj nadlaka.

Da li vam se dopadaju China Glaze ptice?
Imate li omiljenu u ovoj kolekciji?

PozZz

Marry

49 коментара :

  1. Vredi li da ostavljam komentar?I onako sam bez texta......................SAVRŠENO!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan je! Meni se mnogo svidja onaj neki sa svetlo plavim i rozikastim crticama i onaj crno-narandzasto-zuto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Svi su zaista savrseni! U poslednje vreme izbegavam Beo cosmetics jer bih dosla u iskusenje da ih sve pokupujem. :D

      Избриши
  3. Divan je :) Ja imam LIGHT AS A FEATHER ali sam se dvoumila izmedju ta dva :)

    ОдговориИзбриши
  4. SAAAAAAAAAAVRSENOOOO! Odusevljena sam kombinacijom :*

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da sam ga videla na sajmu kozmetike, i nije mi se svideo.. Ali sada kada ga vidim na tvojim noktima.. pa Prelepooo! :))) x

    ОдговориИзбриши
  6. Znaš da nisam ljubitelj ovakvih šljokica, ali u ovoj kombinaciji izgledju veoma dobro. Krajnji rezultat me podseća na Van Goga.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22. 10. 2013. 13:21:00

    Beautiful combo, I like it! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман22. 10. 2013. 13:34:00

    Čekaj, ovo je samo jedan lak? Ne mogu da verujem! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije. Dva laka su u pitanju. Napisala sam i koji je podloga. ;)

      Избриши
    2. Анониман22. 10. 2013. 19:58:00

      Ja sam očigledno ćorava, ne vidim gde si napisala, po treći put čitam recenziju. Mene zbunjuje što je isti lak na noktima i u bočici? Sada ću da zovem muža da pročita majke mi ;D

      Избриши
    3. :D E sad si me totalno zbunila! Morala sam da proverim. :D Jesam napisala bar 2 puta.

      Избриши
    4. Анониман22. 10. 2013. 23:19:00

      China Glaze Aquadelic našla sam i znam i kako sam promašila. Čitam China Glaze naslov i lak o kome se radi i posle kad pročitam China Glaze uopšte ne percepiram da je drugi lak u pitanju i ako mi bode oči pošto je podebljano. Neko bi rekao da ne čitam pažljivo, ali čitam i to preterujem pa na kraju ne percipiram određene stvari. Tako ti je to kad radiš za kompom:D

      Избриши
    5. Hehehe. Namucih te posteno. :)

      Избриши
    6. Анониман23. 10. 2013. 00:15:00

      Nisi ti kriva što sam ja ćorava ;D Da pače i jesam imam astigmatizam pa mi boje kad se premorim "Igraju", ali neću da te spamujem više. Važno je da sam našla na kraju jer sam manikirom oduševljena! ;)

      Избриши
  9. Одговори
    1. Hvala! Ja sam ga nosila nekoliko dana i uopste nisam imala zelju da ga skinem jer je tako divan. <3

      Избриши
  10. Super izgleda, lepa kombinacija boja.

    ОдговориИзбриши
  11. Videla sam ove lakove milion puta i u bocici mi uvek izgledaju tako bzvz. Ali na noktima je skroz druga prica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se uvek vodim onom recenicom: "Ne znam dok ne isprobam. " :D Ako se dobro iskombinuje moze da izgleda savrseno a opet moze biti i suprotno. :)

      Избриши
  12. gledam ti u nokte i dođe mi da plačem što nikad neću moći da imam četvrtaste nokte :( što se tiče manikure, baš je prelijepa i nekako me podsjeća na proljeće. imam jedan sličan GR impression, moram ga probati u ovakvoj nekoj kombinaciji, dala si mi super ideju (ako je ne zaboravim jer svoju zebra manikuru ne planiram skidati do daljnjeg) :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :*
      Moji nokti se prirodno kako rastu savijaju - suzavaju pri kraju i sto su duzi to su ruzniji. :( Inace samo ih ravno turpijam i to je to. ;) Oblik moze dosta da se koriguje vizuelno i mazanjem.
      P.S. Zebrica ti je predivna! :)

      Избриши
  13. WOOOOOOOOOOW! Kakav prekrasan lak :O bez teksta sam :D ide na wl!

    ОдговориИзбриши
  14. Lepo izgleda na tvojim noktima ali ga ja ne bih uzela. Ne dopadaju mi se perca i ove nove GR Carnival sljokice. Ne znam zasto. Znam da me mrzi da ih skidam, ali to je vec druga prica :D

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala puno! :) Bas je dobro odradjen. ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Aquadelic <3 Najdivniji CG lakic :)

    Jako mi se svidjaju ova perca na noktima :) Divna mi je cela kolekcija, svaki je na svoj nacin savrsen :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste divan al taj put nisam imala srece izgleda jer mi je nekim cudom obojio nokte a ranije mi se to nije desavalo. :(
      Hvala puno! :)

      Избриши
  17. Анониман24. 10. 2013. 13:08:00

    Nisam neki ljubitelj tih tracica, ali si ih stvarno fenomenalno iskombinovala! Bas mi se dopada kako ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  18. Uh, koliko je samo dobro... I sam lak, a i nacin na koji si ga kombinovala sa podlogom, odusevljena sam! :)

    ОдговориИзбриши
  19. i ja sam se za njega odlučila, baš je dobar!

    ОдговориИзбриши
  20. odlična kombinacija... iako baš i nisam nešto oduševljena ovim perjastim lakovima :D

    ОдговориИзбриши