3. 10. 2013.

Noviteti iz Francuske

Coucou!
 Evo mene posle duže pauze. Nadam se da me niste zaboravili jer ja vas sigurno nisam.
Ovo je moj prvi post o novitetima i nadam se da će vam se dopasti.



Moram priznati da mi je veoma nedostajalo blogovanje.
Pred kraj leta me je stigao umor i željno sam iščekivala odmor i promenu sredine.
Bila sam na odmoru tri nedelje u Francuskoj. Iako sam uredno napisala ranije nekoliko postova zaboravila sam da ubacim fotografije tako da sam za to vreme objavila samo jedan post. Kada sam se vratila iz FR moj računar je rešio da me bojkotuje pa sam na kraju odlučila da kupim novi.  Sa novim računarom stigao je i Windows 8 koji me je oduševio svojim izgledom i mogućnostima. Jeste da mi je trebao jedan ceo dan da pronadjem kako se to čudo gasi ali na kraju sam uspela. :D
Red je da vam pokažem moje septembarske novitete. Ovaj put ću vam pokazati samo one koje sam kupila u Francuskoj jer sam ih fotografisala dok sam bila tamo pa mi je žao da mešam slike.
Kao što već znate Francuska je multinacionalna zemlja i vrlo je verovatno da ćete na ulici pre videti ljude poreklom iz Afrike ili Azije nego same Francuze pa su u skladu sa tim i moji noviteti. ;)


A England lakove želim odavno pa sam jedva čekala da ih se dokopam. Najuži izbor je pao na ova četiri. Moram priznati da su mi mnogo lepši nego dok sam ih gledala na svočevima. Fotografije su prilično verne.


Tristam je bio prvi na spisku pa za njim onda Djole i Drale kako im tepamo. Ne ide Djole bez njegove ale, jel da?! Dama je na spisak ušetala spontano. Ljubičaste lakove obožavam a ovaj je čak i holo. Fantazija!
Pored ovih Engleza moje srce je ipak osvojio jedan Rus. :D To je ljubičasti Dance legend - Cosmic Rainbow. Baš takvog sam ga zamišljala! Savršen je u svakom smislu. Nosila sam ga čak nedelju dana na noktima.


Sledeći pripadnik holo družine je Cajin dragi Color Club Beyond. Priznajem da sam prepisivala od nje i stavila ga na moj spisak. Uopšte se nisam pokajala.
Poseta Kiko radnji nije teško pala mom novčaniku bar što se lakva za nokte tiče. Da sam u nju ušetala nekoliko godina ranije verovatno bih bila oduševljena. Znate već kako je to kad imate sve žive boje i nijanse koje volite... Ovog puta sam kupila samo jedan lak iz nove ograničene kolekcije. U pitanju je Laser nail lacquer - Venom teal (435) - plavo-ljubičasti duohrom.
Sinful Colors sam morala da kupim čisto radi reda ili što bih rekla - da vidim i ja to čudo. U pitanju je Love nails 801 nijansa.
Na kraju je bio red da u moju korpu uskoči i po koji Francuz - Yves Rocher. Da li ste ikada videli lak od 3ml? Daaa, postoji manji lak od OPI bebe a bočica čak nije do kraja napunjena.

Medju septembarskim novitetima su se našli i Essence Chic reloaded a nisam odolela ni Seforinom sniženju pa sam kupila crni pucajući lak i duohrom Midnight crawl.
Ovih dana planiram da na blogu predstavim nove Aurine boje kojima sam počela da radim recenzije pred odmor. Nadam se da će vam se dopasti.

Koji vam se lak najviše dopada od mojih noviteta?

A bientôt!

Marry

49 коментара :

  1. "Koji vam se lak najviše dopada od mojih noviteta?"
    mislim da je pravo pitanje koji nam se NE dopada :)
    ali engleziii su ipak favoriti <3

    ОдговориИзбриши
  2. Fotke u zelenilu su sjajne. I noviteti su sjajni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! Uzivala sam dok sam fotkala na suncu. Napravila sam jos dosta fotografija ovih lakova za neke naredne postove. ;)

      Избриши
  3. dance legend, bez teksta sam, koja predivnoca ajme, a a endland tristam saint george i lady of the lake su mi super, ovaj prvi mi je ipak malo prezeleno/zlatan za moj ukus iako uopce ne sumnjam da ce biti divan na noktima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dance Legend je savrsenstvo od laka! Vec sam ga dva puta nosila a tek danas sam namazala moj prvi A England. ;) Hvala!

      Избриши
  4. I ja obožavam Windows 8 :D
    Kakvi noviteti *_* Jedva čekam da vidim sve ove divote :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nismo te zaboravili...nedostajala si :)
    Dance Legend <3 Jedva cekam da ga vidim na tvojim nokticima ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :* <3 Doci ce i on na red ponovo iako sam ga vec dva puta mazala u roku od 2-3 nedelje. ;)

      Избриши
  6. Divni noviteti :) Imam dva mini Yves Rocher laka, cetkica im je sasvim ok iako su tako malecni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Jeste, cetkica je skroz ok. Za sad sam mazala ljubicasti i skroz sam odusevljena bojom i pigmentacijom.

      Избриши
  7. Pa,meni se svi dopadaju!Tesko da tvoj izbor moze da omane :) .A Egland,TRISTAM-vrlo rado bih prisvojila od tebe :)!Savrseno,kao i uvek od Marry!

    ОдговориИзбриши
  8. YR lakići su tako maleni ??? :o
    ne mogu da verujem...pa lepo si
    se ponovila :)

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajni noviteti, slobodno nastavi da pises ovakve postove, ovaj je super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Gago! :* Trudicu se da kad imam vise noviteta napisem i ovakav post. U poslednja 2 meseca sam ih mnogo dobila ali na zalost nisam imala vremena za pisanje.

      Избриши
  10. Анониман4. 10. 2013. 14:28:00

    Fanzastični noviteti! I samo zamišljam Šanze Lize u jesen, tu časti nisam imala. Ali, sam zato imala čast da ga vidim okićenog za Božic :))) Sad mi dođe da spakujem kofere :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :)
      Pariz je zaista predivan al sto se mene tice samo po lepom vremenu. Dok sam bila tamo vreme je bilo uzasno. :( Imala sam srece da kisa nije padala dok sam bila u Lionu pa sam mogla da se setam opusteno. ;) Vise srece drugi put.

      Избриши
    2. Анониман4. 10. 2013. 18:04:00

      Ja sam bila pre par godina za katolički Božić i vreme nas je poslužilo sasvim dobro. Treba doživeti i Božić u Notre Dame posebno iskustvo. Ali, ja bih volela da ga vidim i u jesen, kažu da je prelep tada. A o kupovini da ne pričam, ahhh Chanel je duplo jeftiniji naravno domaće marke :)

      Избриши
    3. Ja sam prosle godina bila skoro ceo juli i imala sam priliku da posmatram vatromet ispod Ajfelove kule koji se odrzava svake godine povodom Pada Bastilje. Malo je reci da sam bila odusevljena. :) Sto se cena tice HE brendovi su za nijansu jeftiniji - mozda nekih 20 do 30%. Daleko od toga da su duplo jeftiniji. Zato su Loreal i Bourjois od 50 do 100% skuplji nego u Srbiji. Nesto dobijes a nesto izgubis. ;)

      Избриши
    4. Анониман4. 10. 2013. 18:59:00

      Ja sam platila Chanel maskaru 22 evra, što je u odnosu na cene ovde gde je uvek bila oko 40 skoro pa duplo. Možda sam naletela na neko Božićno sniženje ne znam. Što je ajfelovog tornja tiče nisam imala tako lepo iskustvo. Na samom vrhu su počeli da javljaju "Bomb. bomb, evacuation! Attencion!" naravno da je bilo lažno na sreću, ali su svi potrčali ka ona dva lifta, a stepenice su se tresle. Žandarmerija sa mitraljezima su upotpunili doživljaj :D

      Избриши
    5. Verovatno je bilo neko snizenje mada poznato je to da cene stalno rastu. Ne zelim ni da zamislim kako ti je bilo na onoj visini u tom momentu. :( Sumnjam da je moguce uneti bombu pored onolikog obezbedjenja.

      Избриши
  11. dance legend *.*
    ali ne bih ni ostatak odbila ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Lak od 3 ml :D :D
    Predivni su ti noviteti :D

    ОдговориИзбриши
  13. Krasne nove pridobitve, A Englad in Dance Legend so mi najlepši. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман6. 10. 2013. 15:12:00

    Wonderful haul! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Hehehe lakic od 3ml? :D
    Sjajni su ti noviteti :)

    ОдговориИзбриши
  16. Bas sam htela da te "smaram" gde si nabavila England lakove. Dobro je sto sam prvo ovde svratila
    Stvarno su divni. Jedva cekam ostale slike :) :) :)
    Patofna :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :*
      A England, Dance Legend i Color Club sam narucila sa www.atoutscharme.com ;)

      Избриши
  17. Prediiiiiiiiiiivni noviteti <3, zavidim na England lakovima. :)

    ОдговориИзбриши
  18. Ovaj teget England je stvarno fenomenalan.
    Nedostajala si nam :)

    ОдговориИзбриши
  19. Ajme, ne znam koji mi je lakić ljepši <3
    Jooj da ih barem ima tu kod nas za kupiti...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :)
      Pravo da ti kazem sva sreca pa nema jer bi to bilo pogubno za nase novcanike pored toliko divnih boja posto bas i nisu jeftini. ;)

      Избриши