11. 10. 2013.

Zoya Julieanne

Dolskom jeseni polako ali sigurno svetle i jarke boje zamenjujemo tamnijim. Nastupa pravo vreme za nošenje tamnih šimera koje smo malo zapostavili tokom leta. Jedan od pravih dragulja u mojoj skromnoj Zoya kolekciji je Julieanne. Izašla je u okviru jesenje Wicked kolekcije za 2010 godinu.


Jednom prilikom sam rekla kako želim u svojoj kolekciji da imam sve Zoya ljubičaste šimere i još uvek stojim  iza toga jer su zaista posebni. Čini mi se da im ni jedan proizvodjač (bar kada su u pitanju kod nas dostupni brendovi) nije posvetio toliko pažnje kao što je Zoya
Ovo je ljubičasti lak koji u osnovnoj boji ima mastilo boju pa pri odredjenom osvetljenju izgleda čak i tamno plavo. Ta boja se najbolje vidi na ivicama noktiju. Pored mastila prepun je ljubičastih i po kojih plavih staklenih šljokica koje dominiraju u njemu i  prelivaju se na zlatno i po malo  na zeleno. Na noktima izgleda u glavnom kao tamno ljubičasti lak a u zavisnosti od osvetljenja mogu se primetiti i ostale boje. 
Za postizanje pune boje potrebna su dva sloja. Maže se veoma lepo a suši se prosečnom brzinom. Nije gladak na dodir mada nije ni hrapav. Za postizanje visokog sjaja nije dovoljan jedan sloj nadlaka al verujem da bi dva bila sasvim dovoljna. 








Na svim slikama imam dva sloja laka preko Zoya Anchor baze bez nadlaka. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu bez sunca. Cena ovog laka je 560 rsd. 

* Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od zvaničnog uvoznika Zoya lakova za Srbiju - Ultrasun i to nije uticalo na moje objektivno mišljenje o njemu.

U koliko posetite Sajam kozmetike nemojte propustiti Ultra Sun štandove 156 i 157 jer će te imati priliku da kupite Zoya lakove sa sajamskim popustom od 10% kao i ostalo iz ponude Ultra Sun-a. ;) 


Bacite pogled i na moj  Pinterest album - ZOYA jer se tu nalaze svi moji Zoya svočevi a čak i Liberty o kojoj vam još nisam pisala.

PozZz

Marry

24 коментара :

  1. Odličan i prelep lak. Malo me po boji podseća na U31 ili neki iz te linije, ali Zoya četkica meni odnosi prevagu nad Flormarovom.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. 10. 2013. 14:49:00

    Bas sam ga sad gledala na forumu i odusevila se! Mogla bi da bude moja prva Zoya. :)
    Tebi divno stoji.. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko samo volim ovakve lakove ;) Fenomenalan je <3

    ОдговориИзбриши
  4. Preeeelep je i stoji ti.........fenomenalno! :) Nisu me do skoro privlačili Zoya lakovi, sad i njih želim. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Zoya lakovi su zaista fantasticni i ja ti ih od srca preporucujem. Neces pogresiti ako kupis neki. :)

      Избриши
  5. Jao ovo je pravi dragulji prvi Zoya lak koji mi je zapao za oko!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман12. 10. 2013. 15:13:00

    Gorgeous nail polish! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Škicnula Zoya album na Pinterestu i svi do jednog su divni <3

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoooooooooo,ja ovo tek sada vidim!Prelepo,Maki,zaista!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Fenomenalan je, meni se dopada cela Wicked kolekcija. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Meni se iz ove kolekcije dopada jos Edyta. Ostale boje ipak nisu za mene. ;)

      Избриши