13. 11. 2014.

China Glaze One track mind



Treći i poslednji lak koji imam iz  kolekcije China Glaze All aboard 2014 pored Choo choo choose you i Well trained  je One track mind. Ovo je definitivno moj favorit iz ove kolekcije u svakom smislu. Obožavam tamno plave kreme visokog sjaja pa me je ovaj lepotan osvojio na prvo mazanje. Veoma je pigmentovan a za potpunu pokrivenost potrebna su dva tanja sloja. Lako se maže i brzo suši. Ne boji nokte mada je bazni lak svakako obavezan jer je lak visoko pigmentovan. Suši se za nijansu tamnije nego u bočici.






Evo i malog poredjenja sa ostalim China Glaze plavcima- Man hunt  i First mate. Sva tri su potpuno različita kako po bojama tako i po formulama. One track mind definitivno ima najbolju formulu, Man hunt je najsvetliji dok First mate ima najviše primesa sive u sebi. Boje su na fotografiji malo svetlije zbog sunca ali se opet jasno vidi razlika u nijansama.


Na svim fotografijama imam dva sloja laka i nemam nadlak. Neke fotografije su snimljene na suncu dok su neke snimljene po oblačnom vremenu. 

Da li vam se dopada ova boja?

PozZz

Marry

30 коментара :

  1. Lep plavac, meni je zvezda ove kolekcije definitivno Choo choo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan <3 Meni je na WL i cim ozdravim idem po njega, bas mi treba neki ovakav za zimu ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan je, sa first mate mi djeluje bas idealno za jesen dok je pored ove dvojice man hunt pravi lak za vruce ljeto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Man hunt je moje mezimce. On mi je prvi izbor pogotovo za nokte nan nogama. Tako prefinjeno stoji da nemam reci.

      Избриши
  4. Obožavam ovakve, imamo isti ukus po pitanju plavaca :)

    ОдговориИзбриши
  5. Savršeno ti pristaje. Da nemam svoj savršenu teget sigurno bih ga uzela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :) Jaoo ja sam potpuno opsednuta ovakvim nijasama. Fali mi samo Style cartel. :D

      Избриши
  6. beautiful shade of blue, looks wonderful on your nails :)

    ОдговориИзбриши
  7. nice manicure..
    i like this color
    kisses

    ОдговориИзбриши
  8. krasan, volim sve plavce, i već sam se navikla na cg formulu :D

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман15. 11. 2014. 09:35:00

    Bas sam htela da kazem da me podseca na FM i onda sam dosla do prodjenja :) Meni su te vrste plavih definitivno najnosivije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. :) Ovakve plavce najvise volim. Lako se uklapaju i elegantno izgledaju na noktima.

      Избриши
  10. predivan je plavac i stoji ti savršeno :)
    prodala si mi ga :)

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман15. 11. 2014. 20:32:00

    Beautiful blue and perfect swatches! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман19. 11. 2014. 16:37:00

    Bas ti dobro stoji :)
    Mada mi je na tebi manhunt favorit. On mi je asocijacija na tebe :)

    ОдговориИзбриши