29. 10. 2015.

MoYou nails concept collection image plate 304 - Halloween


U mesecu oktobru sve društene mreže su preplavljene fotografijama nail art-a inspirisanom noći veštica. Iako nisam poštovalac tog praznika volim da vidim dobar nail art na tu temu.
MoYou nails 304 pločica je savršeno osmišljena i mislim da bi se sa njom moglo napraviti mnoštvo različitih manikira uz pomoć malo mašte. Ima puno različitih motiva koji se mogu pojedinačno preneti na nokte uz malo strpljenja. Pošto su prilično gusto rasporedjeni ja sam delove koje nisam želela da prenesem na nokte pažljivo uklanjala čačkalicom. Višak motiva se može ukloniti i direktno sa nokta uz pomoć štapića natopljenog acetonom ali samo ako ste nokte prethodno namazali nadlakom (kako ne bi oštetili bazni lak).


In October, all social networks are flooded with the photos of nail art inspired by the Halloween. Even though I'm not a fan of this holiday, I love to see good Halloween themed nail art. Moyou nails image plate 304 is perfectly thought out, and it only takes a little imagination to make many different manicures. There are so many motives that can be put onto nails separately, you just need to be patient. Since they are put together pretty densely , I had to remove the ones I didn't want to use with a toothpick. The excess motives can be removed directly from the nail with a cotton bud soaked in solvent but only if you had previously put the top coat on the nails (so you don't damage the base coat).

Kao i prethodna pločica o kojoj sam pisala i ova je odličnog kvaliteta. Motivi su lepo urezani i fino se prenose. O samom postupku pečatiranja sam pisala OVDE
This is a good-quality image plate, just like the one I wrote about last time. The motives are well carved and can be easily transferred. You can find out more about the process of stamping HERE.




Za prvi manikir sam kao podlogu iskoristila teksturni gradijent za koji sam koristila Zoya Carter i Zoya Beatrix. Zatim sam crnim lakom pečatirala motive kuće i grana. Mene ovaj manikir neodoljivo podseća na omiljenog crtanog junaka Scooby Doo-a.


For my first manicure I used he texture gradient Zoya Carter and Zoya Beatrix as the foundation.Then I used the black nail polish to stamp the motives of the house and the branches. This manicure irresistibly reminds me of my favorite cartoon character Scooby Doo. 




Ovde sam za podlogu iskoristila mračni water marble od Opi Live and let die i Opi I don't give a Roterdam. Pečatirala sam Konad-ovim belim pečatnim lakom. Pošto mi nokti nisu mnogo dugi natpis Happy Halloween nisam uspela da prenesem u potpunosti mada sam prenela veći deo.

For the base coat here I used the dark water marble of Opi live and let die and Opi I don't give a Roterdam.  Finally, I stamped with Konad's nail art white stamping polish.Since my nails are not so long, I wasn't able to put the entire Happy Halloween phrase. Yet, I transferred the most of it. 

U prethodnom postu ste mogli da vidite još jednu kreaciju napravljenu uz pomoć ove pločice i to obrnutim pečatiranjem. Za više informacija kliknite OVDE.

In my last post you could see another creation made with this plate but with the technique of reversed stamping. Click HERE for more information.


MoYou nails pločice možete naručiti na njihovom sajtu www.moyounails.com po ceni od 4,99 gbp.

 MoYou nails concept collection image plates you can find on - www.moyounails.com
*I have received this product for an honest review from www.moyounails.com 

Da li Vam se dopadaju moje kreacije?

PozZz

Marry

11 коментара :

  1. All decorations all beautiful. I like decorations Halloween themed, and your are absolutley breathtaking :)

    ОдговориИзбриши
  2. Skubi Du, to je tako dobra asocijacija. Sviđaju mi se svi manikiri koje si uradila, ali možda onaj za temu malo više od ostalih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skubi je zakon! :D Mene nervira sto na fotkama bas neuredno izgleda. :\

      Избриши
  3. ja sam potpuni anti-haloween čovek, ali su ti lepi manikiri :D

    ОдговориИзбриши
  4. odlične manikure, razvalila si halloween :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ja inace obozavam Halloween manikure. To bih da nosim svaki dan. Sve manikure koje si napravila su savrsene. Bas mi se takav tip Halloween noktiju dopada. Plocica je odlicna a sve tvoje kreacije vrhunske.

    ОдговориИзбриши