22. 11. 2015.

Matching manicures - Tribal

*sa nadlakom
Vreme brzo prolazi i brzo nam je stigao još jedan uskladjeni manikir. Ovonedeljna tema je tribal - tema inspirisana plemenima. Malo je falilo da potpuno promašim temu pošto sam bila ubedjena da je tema čipka al na svu sreću sam pre nego što sam počela bacila pogled na naš raspored tema.
Ovog puta sam se odlučila za obrnuto pečatiranje (reverse stamping) koje je u poslednje vreme veoma popularno pogotovo na Instagramu. Iskoristila sam motiv sa nove četvorougaone pločice MoYou nails 405 o kojoj ću  pisati narednih nedelja. 
Na parče najlona nanela sam malo brzosušećeg nalaka i sačekala da se osuši. Ovo je mnogo bolja varijanta nego da se motiv popunjava direktno na pečatu jer se kasnije motiv neće direktno premazivati nadlakom i samim tim se srečava njegovo razmrljavanje. 
Zatim sam crnim lakom pečatirala  motiv,prenela na najlon i popunjavala ga tankom četkicom. Možda ovo deluje jednostavno ali uopšte nije. Bojenje zahteva puno vremena kako bi se što preciznije popunio svaki delić. Za popunjavanje motiva koristila sam zeleni i plavi Essence nail art Twins Chuck i Bella, žuti i beli Essence Wild white ways i Love is in the air. 
Kada se lak dobro osušio odlepila sam motiv sa najlona i postavila sam ga na suv lak. Višak sam isekla makazicama a ostatak sam otklonila četkicom namočenom u aceton. Ostatak noktiju sam premazala sa plavim lakom Essence Twins Chuck. 
Za svaki slučaj nisam mazala nadlak dok nisam završila sa fotografisanjem. Na kraju sam iskoristila Golden Rose Quick dry i nanela ga u tanjem sloju i moj manikir je ostao netaknut. 
Veoma sam zadovoljna ovim manikirom a nadam se da se i Vama dopada. 





Svratite obavezno i kod ostalih devojka koje učestvuju u uskladjenim manikirima ove nedelje - 


PozZz

Marry

22 коментара :

  1. Ovo je preeekrasno, stvarno!!!
    Ja sam bila uvjerena da imam neku pločicu s tribal motivom, ali prevarila sam se.
    Iskreno, sad kad gledam vaše manikure, bude mi žao što sam uopće objavila svoj pokušaj...

    ОдговориИзбриши
  2. odlična je! sviđa mi se odabir motiva, šare.... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tina! :) Nisam imala neki izbor al svakako mi se ovaj motiv bas dopao. :)

      Избриши
  3. Mašenje tema je moja sveta dužnost. :D
    Ovo si toliko profi izvela da sam pomislila da su kupovni dekali.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha. Valjda sam zelela da sto pre bude ta tema. :D
      Uuuu kakav kompliment! Hvala puno! :*

      Избриши
  4. i ja sam pomislila da je dekal! svaka ti čast

    ОдговориИзбриши
  5. Opet se slažem sa Vedranom, stvarno sam na prvu pomislila da su nalepnice, ili tako nešto. :D
    Stvarno je divno, ja inače obožavam ove motive, i tvoj manikir mi se posebno dopada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago sto ti se dopada. :) Hvala ti puno! :*
      I ja sam bila iznenadjena kako je dobro ispalo.
      Eto da ne bude da samo kukam. :D

      Избриши
  6. Savrseno je :) nemam drugu rec sem savrsenstva :) <3

    ОдговориИзбриши
  7. wow, you nailed it :D
    savršeno izvedeno... meni ovo bude super, a kad fotke dođu na ekran dođe mi da se objesim, prećorava sam za to :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Hvala! :D
      Hehehe. Znam kako je to kad mislim da je sve super a kad vidim fotke totalno se razocaram. :(

      Избриши